不要當悲劇主角

9 Dec

在論壇上知道了這件事. 羽不是教徒, 所以我不大清楚教義裡是否明確表明任何情況下都不能墮胎. 羽亦不是想爭論什麼(亦沒有這個資格), 羽只是想把自己看到後的一些感想記下來, 如果令任何人士覺得不安或不被尊重, 羽先行道歉.

*註- 以下內容極度主觀, 極大機會引起觀者反感, 請自行判斷是否繼續觀看


羽看後不怎樣感動, 相反羽覺得有點殘忍, 不論是對BB或是身邊的人. 可能你會罵羽無人性, 冷血, 但羽覺得感情用事的拖拉, 有時所做成傷害反而更大更深.

羽絕不懷疑BB父母對BB的愛, 但放棄就真的代表不愛BB了嗎? 羽絕不懷疑如果可以讓父母代BB受苦的話, BB的父母會有一絲遲疑, 但事實上可能嗎? 羽絕不懷疑無論BB變成怎樣BB的父母都會全心全意地愛她, 照顧她, 但這樣BB就真的是幸福嗎? 如果有機會阻止的話, 為何還要讓悲劇發生呢?

5 Responses to “不要當悲劇主角”

  1. 大督屎 December 10, 2006 at 1:14 am #

    喊屎人……
    有時 D 野好難講,唔係自己既時候,做既決定可以洒好多……
    而家您問我,我都會揀唔要,
    但到真係發生係自己身上時……或者比人鬧到九彩都硬係想搏一博……

    睇住佢短短九日既生命,好傷感,
    真係頂唔緊……

  2. December 10, 2006 at 12:48 pm #

    想搏既心態我明, 不過係當時人既日記到, 好明顯佢地係完全無諗過BB出世後既問題. 我覺得佢地諗都唔諗就話要生出黎係好衝動既決定, 之後見到話BB真係做唔到手術, 佢地話希望醫生可以將整個消化系統切除既時候, 坦白講, 我好反感. 我覺得佢地好自私. 將心比己, 如果要我一世都係張病床到, 終生都吊營養水渡日, 我寧願自己無出世, 又或者係天父身邊靜候同父母再聚的一日. 其實佢地有冇諗過, 佢地話會願意一生一世照顧BB, 但如果佢地有意外呢? 如果佢地比BB先行一步呢? 咁點算?

    我明白知易行難, 但係為左BB係咪應該好仔細咁考慮一下呢? 細心睇會發現, 佢地決定生BB出黎, 係毫不猶疑的, 相反, 當決定是否要令BB少受點苦時反而遲疑不決. 點解決定做之前唔諗清後果? 點解當事情去到最壞的時候, 依然為着一點私心而希望將bb強留在世?

    睇既時候我都好傷感, 唔係為佢既父母, 而係為左BB. 本來佢連呢短短九日既苦都不用受….

  3. jaycy December 13, 2006 at 3:23 pm #

    今日報紙有報導呢件事……
    豬頭同您既睇法一樣,佢覺得呢類父母係向到替自己寫一個悲劇,將自己套入去做主角,等大家痛苦……
    佢話佢以為自己好偉大,其實係好自私。唉~~
    偉大、自私,原來都係差一線。
    明明肯陪伴一世係好偉大,唔要等自己唔駛辛苦先叫自私,
    但套落去呢對父母到,就剛好相反。

    唉,真係,最難為個 BB,我真係好赤……
    果晚一路睇 D 相,個鼻一路一路咁酸……
    其實都算好彩囉,只係九日,如果九週、九個月甚至九歲…就真係…慘上慘!!

  4. December 13, 2006 at 4:12 pm #

    唉….見到報紙個心好難受….其實我覺得上網已經唔應該, 可能我同網主所持既態度相反, 我真係感受唔到 “乜野生命力, 乜野堅強”, 我只係見到用一個過左身既 BB相黎做宣傳…..

  5. 大督屎 December 14, 2006 at 2:47 pm #

    羽:「我只係見到用一個過左身既 BB相黎做宣傳…」其實…呢個感覺我都好強烈……希望佢地個心裡面,並唔係真係咁樣想啦……

Leave a Reply

