新居入伙

4 Dec

無錯,羽搬了新屋.今次係租人地方,雖然不能再像以前一樣大肆裝修,不過希望可以放多點時間心思在寫,而不是像從前一樣成天心思思的把家改頭換臉.
你可能已經發現新居多了一個主人, 他就是”我家男友”, 羽終於都硬逼他和我一起Blog了.

P.S. 舊Link http://blog.wingswork.com 也會forward到這裡來
P.P.S 男友說始終希望自己Host, 不過要先解決server放在那裡的問題, 所以麻煩大家以後都用http://blog.wingswork.com, 因為這個會是永久網址, 那羽再搬家的時候, 也不怕會見不到你們

7 Responses to “新居入伙”

  1. 大督屎 December 7, 2006 at 11:38 pm #

    可惡呀!搬左都唔通知聲!好彩我識得摸上泥踩兩腳遮……

    呵呵呵,好高興又見到您 ^0^

  2. December 7, 2006 at 11:59 pm #

    Jaycy岩岩搬咋~ 未通知係因為男友之前話都係自己host, 都係唔好咁快通知人,怕到時又要你地改地址嘛. 不過我一整好就即刻四圍去探你地喇(我地超黑仔呢~ 同時壞兩部電腦, 其中一部係server)~ 放我一馬啦!

  3. sidekick December 8, 2006 at 1:16 am #

    燒番條feedburner feed, 咁我o地咪唔怕搵你唔番囉~ 🙂

  4. jaycy December 8, 2006 at 11:20 am #

    改地址呢 D 野好死遮,至緊要搵到您,收到您既新消息嘛。
    早排行街見到款「羽翼」首飾,一見到就想買比您;
    次次黛黛泥我又想起您(以前我成日撈亂您兩個架…:P);
    一路睇 Lost 2 又一路想起您……

    豬利出世後原想問您係咪入泥食薑醋,
    但見您又少出現唔敢問,
    我留起一煲仔好耐、好耐……
    到條利好似有兩個幾月大時先倒左…:P
    噓噓,您話我有幾掛住您喇 ^3^

  5. December 8, 2006 at 12:53 pm #

    Jaycy ^3^

    你攪到人地鬼死咁感動又鬼死咁唔好意思呢(真係差d係公司喊出黎,我個女長人形象差少少就不保!)~

    好即刻去望望燒番條feed先 (之前好似用過佢黎整feed俾mero). 放心啦, 唔會再失蹤架喇~

  6. 男友 December 8, 2006 at 2:15 pm #

    我叫左佢幾耐都唔肯寫blog, 係比jazz搞到寫返blog呀, 正所謂
    “冇屎唔入廁” . 你地唔好信佢唔會失蹤呀 (迅速逃~~~~~~~~~~
    Ψ(`∇´)Ψ

  7. December 8, 2006 at 3:02 pm #

    你….你…..你………..多事! 女人講野, 男人咪搭咀!

Leave a Reply

